В день свого народження Тіна Кароль випустила патріотичну колекцію з брендом ONE BY ONE, аби зібрати гроші для захисниць на фронті
Майже рік Тіна Кароль спільно із популярним українським мас-маркет брендом One by One працювали над колекцією, натхненною українцями – сильними, стильними та вільними створювати одну історію. Основною метою, яку творчий тандем поставив перед собою було одягнути жінок сучасно та патріотично, показавши, як своїм зовнішнім виглядом вони підтримують ЗСУ та всіх, хто бореться за нашу країну. Краш-тест колекція пройшла в умовах бойової готовності, в яких наразі перебуває кожна українка в повсякденному житті.
Вільні створювати одну історію — слоган і головний меседж колекції. До лінійки увійшли трикотажні костюми та плаття, кардигани, на яких зображено принт із трьох улюблених кожному українцю букв – ЗСУ, а також трендові балаклави, джинсова максі спідниця та багато іншого.
ЗСУ. Такі важливі букви, що відомі малечі і дорослим. Захищати країну у лавах Збройних Сил України від початку повномасштабної війни пішли благородні чоловіки і відважні жінки. Ми віддаємо шану героям, завдяки яким ми вільні творити нашу історію та розвивати рідну країну. А частину коштів, отриманих від продажу колекції Tina Karol x One by One, буде передано на закупку термо-одягу для жінок, які служать в ЗСУ.
До візуального коду колекції було додано лелеку орігамі — символ надії, віри, незламності, а також цінності миру та сім’ї. Тогоріч Тіна Кароль відвідала музей миру в Хіросімі, де побачила маленькі паперові лелеки, що зробила жертва ядерного бомбардування, японська дівчинка Садако Сасакі. За народними віруваннями бажання того, хто склав понад тисячу паперових пташок, мало виповнитися. Тому хвора на лейкоз дівчинка, молячись про зцілення, невпинно їх майструвала. Графічне зображення лелеки гармонійно доповнює речі з колекції, а також об’єднує під своїм крилом усі символи капсули.
Колекція Tina Karol x One by One вийшла до дня народження Тіни. Для Тіни це особлива подія – оскільки це перша повноцінна колекція одягу від співачки. “Головний меседж кампейну – ми українці різні, але за цей важкий рік стали єдиним цілим, дихаємо в унісон, згуртовано йдемо до цілей, і творимо одну історію”, — Тіна відверто каже, що саме те, як наші люди об’єдналися, де б вони зараз не знаходились, надихає найбільше.
———————————
Продюсер кампейну Женя Примаченко із командою Fashion Office.
Фото Михайло Федорак.