fbpx

Бред Пітт запускає власну лінію для догляду за шкірою

Актор та режисер Бред Пітт оголосив про запуск своєї лінії косметики під назвою Le Domaine Skincare.

В інтерв’ю британському Vogue знаменитість розповів про власний догляд за шкірою і про те, хто з його колишніх зіркових дівчат вплинув на його бренд і б’юті-рутину.

«Мені подобається те, що Гвінет (Пелтроу) зробила з Goop», — сказав він журналу. «Вона, як і раніше, мій дорогий друг, і вона побудувала імперію. Це було чудовою віддушиною для неї. Насправді, якщо подумати, вона, мабуть, була першою, хто змусив мене вмивати обличчя двічі на день».

При цьому 58-річний Пітт зазначив, що попри те, що це його косметика, він не є обличчям бренду.

За словами актора, він рушійна сила у створенні продуктів, в яких використовуються антиоксиданти на основі винограду від Chateau Miraval, що дозволяє йому поєднувати свої знання та любов до вина з його новою лінією догляду за шкірою.

Назвавши Chateau Miraval — маєток на півдні Франції, який він придбав разом із колишньою дружиною Анджеліною Джолі у 2008 році — «центром творчості», Пітт сказав, що має сенс зробити його ще й центром для догляду за шкірою Le Domaine.

Також Бред Пітт зазначив, що знає, як ринок засобів по догляду за шкірою зараз перенасичений, але він хотів би запропонувати щось, що справді працюватиме.

«Я знаю, що майже кожен день з’являються нові продукти, які люди намагаються запустити, але якби я не побачив реальну візуальну різницю на моїй шкірі, ми нічого не запускали б», — додав він.

See Also

Лінія для догляду за шкірою від Бреда Пітта вартістю від 80 до 380 доларів буде унісекс. Пітт хоче, щоб усі відчували себе впевнено, використовуючи її.

Він сказав, що подбав про те, щоб запах був дуже тонким, тому що його особисто бентежать різкі запахи.

Почуття інклюзивності — це те, що було важливо для нього при створенні засобів для догляду за шкірою Le Domaine.

Кошти з догляду за шкірою Le Domaine надійдуть у продаж 1 жовтня.

Перейти к содержимому