fbpx

Сильні жіночі характери в колекції FW 2025 бренду LEM

Грузинський дім моди LEM представляє авангардну колекцію осінь-зима 2025 «Feminine Power», яка оспівує жіночу стійкість і силу. Феміциди, жахливі історії про жінок, які постраждали від насильства, стали поштовхом для створення історії, у якій переплітаються вразливість і сила.

Колекція розповідає про жахи насильства й вбивства жінок, які ширяться різними медіа — телебаченням, радіо та соціальними платформами. Історії різних жінок, які так моторошно схожі між собою, усі вони – прекрасні серця, які змушені мовчати, змушені забути про свої мрії.  

Креативний директор LEM Фрідон Нігуріані каже: «Колекція — це моє бачення того, як я сприймаю поширення насильства, зокрема проти вразливих жінок навколо нас… Наших дочок, матерів, дружин та сестер. Щодня жінки по всьому світу борються за своє право на свободу та щастя. І хоча іноді вони можуть здаватися тендітними, вони мають незмірну силу». Колекцію LEM можна назвати «жіночність з внутрішнім стержнем», в якій м’якість «сильним» силуетам  додають мереживо й квіткові візерунки, що корелює з фігурою дивовижної жінки, які покликана жити вільно, але водночас щодня боротися з брутальністю.

Насичені кольорами квіти в колекції символізують незмінне жіноче єство. Яскравий сонячно-жовтий і коралово-помаранчевий у барвистих сукнях відображають надію. Теплі червоні та рожеві кольори несуть потужне послання, спонукаючи суспільство відстоювати прагнення жінок до свободи та впевненості – незламний колективний голос, який часто стримується, але його точно неможливо знищити. Невинні білі плаття зі стрічками створюють відчуття ефірності, нагадуючи сукні янголів, які плавно рухаються крізь хмари. Золоті та срібні деталі, навпаки, натякають на матеріали, з яких частіше за все виготовлена зброя.

Усі образи доповнені металевими шипами й ланцюгами, а також жакетами з залізними елементами. Героїня колекції завжди вразлива до фізичної чи емоційної болі, але щоразу знаходить у собі сміливість позбутися цієї незахищеності та повністю прийняти свою жіночність. Жінки із залізною волею із своєю зброєю та бронею, щоб захистити себе від кривдників. Великі головні убори, створені з перероблених абажурів, ніби охороняють невинні та тендітні постаті.  А ось чоловічі образи у колекції непримітні, приховані під маскою, аби підкреслити, що насильство не має конкретного образу – ні обличчя, ні імені, ні раси.

Про бренд: LEM, грузинський sustainable бренд, заснований Фрідоном Нігуріані у 2020 році. Лейбл, який оригінально використовує upcycling методи, передаючи окремий message в кожній колекції. Робота Фрідона Нігуріані сфокусована на переробці предметів і матеріалів, вдихаючи нове життя в старі абажури, залишки металу та вінтажні тканини, таким чином зменшуючи відходи. Метою бренду є мінімізація відходів після завершення кожного створення колекції.

Перейти к содержимому