fbpx

Як TikTok вплинув на індустрію моди

Модні тренди TikTok приходять і йдуть швидше, ніж дизайнери можуть створювати колекції.

Значне зростання TikTok до статусу впливового гравця у сфері моди багато в чому завдячує COVID-19. Платформа прославилася, коли всі були замкнені у своїх будинках, і їм не було куди йти і нічого робити.

TikTok швидко зміцнив своє становище як велика платформа для модної індустрії.

Порівняно з деякими іншими попередниками в соціальних мережах, такими як Instagram, який має статичну стрічку, або YouTube, який показує довгі відео, TikTok відомий своїми короткими роликами.

Максимум користувач TikTok має три хвилини, щоб дати вам потрібний контент.

Багато трендів прийшли і пішли так швидко, що медіа-платформи навіть не встигли як слід у них вникнути.

З усіма цими мікротрендами більшість брендів, які працюють відповідно до сезонного циклу, не встигають за ними.

Мікротренди — це хороша можливість заробити гроші для брендів швидкої моди, які можуть виробляти одяг та постачати його до магазинів протягом трьох тижнів.

Це сприяло зростанню популярності таких брендів, як Shein. Відомо, що Shein щодня пропонує від 700 до 1000 нових моделей, що робить його найшвидшим серед брендів швидкої моди.

В результаті Shein вважається одним із найменш стійких модних брендів у бізнесі.

Будьте обережні з цими тенденціями швидкої моди, які можуть зникнути швидше, ніж ми моргнемо.

Перейти к содержимому